kolmapäev, 18. märts 2009

Transport

Reisile sõidame kuni 8+1 kohalise rendibussiga. Oleme saanud mõningaid hinnapakkumisi juba. Suvel tipphooajal küll bussirent mõnevõrra kallim, kuid siiski mitte ülemäära kallis.

1) AV-Autorent

Renault Trafic 1

Väljalaskeaasta: 2007/06
Mootor: 2,0 dCi, 84kw
Käigukast: manuaal, 6 käiku
Kütusekulu: 8l/100km
Keremudel: 7+1 väikebuss, pikk kere
Varustus: 2xkonditsioneer, CD-stereo, ABS, toonklaas, pardakompuuter püsikiiruse hoidja

Varustuses DVD mängija/TV reisijatele. Pikendatud kerevariant ja sellest tulenev mahukas pagasiruum.

Salongis eraldi lisasoojendus/konditsioneer

Kõikidele Renault Trafic väikebussidele võimalik paigaldada katuseboks.

Hinnad selguvad läbirääkimiste käigus, muidu on hind 15 päeva kohta 600 krooni/päev, aga seal sisaldub vaid 400 km päevast läbisõitu, ehk 6000 km, mis meile ei sobi, sest meie kilometraaž tuleb vähemalt 7500 km. Aga eks peab neilt hinnapakkumise võtma, samas buss ja selle varustus on üks parimaid mis tahta.






2) Easycarrent

Sealt tehti siis järgnev pakkumine

Kuna tellimus on suvel ja kõrghooajal siis tuleb hind järgmine:

Auto: Renault Trafic minivan
Kättesaamise aeg ja koht: Tallinn, Estonia pst. 7; 05.07.2009 12:00
Tagastamise aeg ja koht: Tallinn, Estonia pst. 7; 20.07.2009 12:00
Sihtkoht: Euroopa

Hinnapakkumine: 11475 EEK (765 EEK päev)
*Juhul kui kinnitate oma tellimuse ning tasute ettemaksu nädala jooksul peale tellimuse kinnitamist kehtib teile hinnasoodustus 5%

Hind kokku: 10901 EEK


Hind sisaldab: kaskokindlustus, liikluskindlustus, 24 H hädaabiteenus Eesti piires, piiramatu läbisõit, käibemaks.
Hind ei sisalda: kütust.
Deposiit: krediitkaart.


Buss
Grupp: Passenger Van (Minivan)
Mudel: Renault Trafic 1,9dCi Long 626 või sarnane
Aasta: 2008
Istekohti: 1+8
Uksi: 4
Mootor: 1900/74KW
Kütus: diisel
Käigukast: manual
Lisaseadmed: konditsioneer, CD-stereo 4*15W


3) Rendibuss

Mark: Volkswagen
Mudel: Crafter
Aasta: 2007
Kategooria: B
Võimsus: 100 KW
Kütusekulu: 11 liitrit
Kohti: 8+1
Lisad: televiisor, CD- ja DVD-mängija, kärukonks, toonklaasid, konditsioneer, kliimaseade, autopiloot, lisasoojendus




Sealt saadud pakkumine siis:

Tänud hinnapakkumise küsimise eest.
Päeva rendi hinnaks kujuneb 850.-

Ise soovitaksime ka VW Crafterit , sest ta on mugav, avar, kõrge ning mahuka pagasiruumiga.
Bussis on võimalik ringi kõndida ning püsti seista, pikemal sõidul on selline mugavas üsnagi oluline. VW Crafteris on kõik olemas, mida oluliseks pidasite.

Kui teie reisile minemise soov on kindel, siis soovitame bussi varakult
ära broneerida, sest suvekuudel on kõrghooaeg ning valik jääb üsna väikeseks.

Selle viimase hinnaks tuleks kokku siis 11 900 krooni. Kindlasti saaks varakult broneerides ka hinda alla tingida. Selle rendifirma eeliseks on see, et see asub Tartus. See säästab meile 2 päeva rendi raha ja Tallinnast bussi toomise enne reisi ja viimise pärast reisi. Tallinnas paiknevat bussi peaksime rentima 16 päeva, Tartus paiknevat bussi 14 päeva + jääb ära vajadus Tallinna vahet sõita, mis peale reisi oleks ülimalt tüütu ja ma ei tea kes seda teha tahaks.

Miinuseks pidas Aivo selle bussi puhul selle suurust, et sellega võibolla ebamugav sõita. Samas bussis endas oleks mugav, kuna seal saab isegi püsti seista ja on palju ruumi pagasi jaoks. Kuna meid tuleb reisile 7-8 inimest, siis Chrysler Voyager jääb automaatselt ära, kuna me ei mahu sinna kuidagi ja peab veel arvestama ka pagasiga, mida tuleb omajagu. Voyageris oleksime kui kilud karbis.

Minuarust oleks tähtis see, et buss asuks Tartus, hind oleks alla 11 000 krooni, mahutaks ilusti nii inimesed kui pagasi ja seal oleks mugav, buss oleks võimalikult uus ja ökonoomne. Kui antud buss jääb Tartust suureks siis on seal pakkuda ka teine variant, millele ma pole hinnapäringut teinud.

Mark: Volkswagen
Mudel: Caravelle
Aasta: 2007
Kategooria: B
Võimsus: 96 KW
Kütusekulu: 8 liitrit
Kohti: 8+1
Lisad: televiisor, CD- ja DVD-mängija, kärukonks, konditsioneer, autopiloot


See buss siis oleks väiksem ja ökonoomsem, samas lisavarustus oleks sama. Siia mahub lihtsalt vähem pagasit. Kindlasti oleks see buss odavam kah ja võibolla saaks selle tingida 10 000 krooni peale kui varakult broneerida.

Igatahes kõik rendifirmad, kust hinnapäringut oleme teinud on hoiatanud, et tuleb varakult broneerida, et soodustust saada või üldse mingi valik oleks, sest suvi läheneb ja hooaeg hakkab pihta. Transpordi ära otsustamine on esimene asi mis tuleks teha, seega paluks ideid, et mida ja kust. Kas kellelgi on tutvuseid, kust bussi saada või ideid, kust mida võtta? Mina igatahes ei poolda Tallinnasse bussi järele sõitmist ja tagasi viimist. Pealegi isegi kui Tallinnast saaks odavamalt 14 päeva hinna, siis peaksime võtma 16 päeva, et buss üks päev varem tuua ja üks päev peale reisi viia. Kui aprillis bussi broneeritud ei saa, siis võib arvestada, et me seda nii odavalt ei saa või siis ei saa üldse. Vähem kui kuu ajaga peab see asi paika saama.

4) Hansarent

Chrysler Grand Voyager

Aasta: 2006
Kütus: Diisel
Kütusekulu maanteel / linnas / keskmine (L/100km): 8l / 10,5 / 9l
Käigukast: Automaat
Võimsus (Kw): 110
Ustearv: 4
Istekohtade arv: 6+1
Kõrgus / laius / pikkus (mm): 1749 / 1997 / 5094
Värvus: Must metallik
Varustus: Püsikiirusehoidja, stereo, alarm, kesklukk, toonitud klaasid, el. aknad, reguleeritavad ning peidetavad istmed, haagise võimalus, kohtvalgustid, MF rool
Konditsioneer: Jah
Lisaväli: Automaat






See on siis Aivo välja pakutud variant. Mugavuse poolest tõenäoliselt parim. Mugavust kahandab vaid see, et seal võib kitsaks minna ja meil pole pagasit kusagile paigutada. Muidu on bussil hea varustus, kindlasti oleks hea automaatkast, auto suhteline väiksus, normaalne võimsus jne. Negatiivne külg ongi vaid see, et auto asub Tallinnas ja ta võib väikseks jääda, kuna mahutab max 7 inimest ja siisgi võib kitsaks minna. Kui Tartus selline oleks ja meid üle 7 inimese ei tuleks võiks selle bussi võtta. Sellele kehtib ka läbisõidupiirang 400 km päevas või 6000 km kuus. See tähendab, et peaksime juurde maksma rendi hinnale vähemalt 1500 krooni, kuna 1 lisakilomeeter = 1 kroon. Muidu peaks rendihind suht soodne tulema.

4 kommentaari:

  1. Mul see küsimus, et kas Tartust ei ole võimalik mingeid sarnaseid busse rentida normaalse hinnaga. Enne ja peale reisi on jama Tallinnas bussil järel käia ja tagasi viia. Tagasi viimine eriti hull kui kõik eelmine öö alles reisilt jõudnud. Aga kui muudmoodi ei saa siis elab vast üle.

    VastaKustuta
  2. Kõige parem kui saaks tuttavalt rentida nö oma hinnaga ;) Nii et kui keegi teab kust saada väikebussi (kuni 9 kohalist) mõistliku hinnaga laenata siis andke teada!

    VastaKustuta
  3. Rääkisin töökaaslasega busside asjus ja tuli välja, et nad käisid eelmine suvi selle VW Crafteriga läbi Euroopa. Kõikide omaduste poolest on väidetavalt väga mugav ja ideaalne buss, kuid mõõtmetelt on tegu tõesti bussiga, mitte väikebussiga. Neil oli terve reisi vältel roolis töökaaslase abikaasa, kes on elukutseline bussijuht ja igapäevaselt sõiduautot juhtival inimesel võib selle bussiga mägedes ja linnas tõsiselt raskeks minna.

    VastaKustuta
  4. Leidsin veel ühe variandi mida tasuks uurida - 1+7 kohaga Citroen Jumpy

    http://www.buss.ee/?lang=est&m1=2&m2=minibuss_7_kohta

    http://www.unistar-auto.ee/autorent/vaikebuss

    VastaKustuta