reede, 8. mai 2009

Buss olemas


Nii, Taneli küsimisele kuidas bussivaatamine läks, vastan siis siin.

Nimelt käisime eile kolmekesi bussi vaatamas mina, Aivo ja Siim. Testisime tagaistet, kus ka kolme inimesega oli ruumi küllalt ja mugav istuda. Kõik istmed on piisavalt liigutatavad ja ruumi on küllalt. Vastavalt pagasile siis saab liigutada tagaistet ettepoole või tahapoole, et pagas mahuks ja inimesed mahuksid. Konditsioneer puhub bussis igaltpoolt õhku, nii peakohalt kui ka seljatagant, seega ei ole nii, et ainult bussi eestosast tuleb jahedat õhku ja taga sulavad inimesed ära. Igatepidi mõistlik buss tundus ja kütusekulu öeldi, et jääb kindlasti alla 10 liitri sajale, samas on tegemist 2,5 liitrise diisliga, millel jõudu piisavalt, et igalpool sõita. Bussi kabariidid on normaalsed ja parkimisandurid on nii ees kui taga, seega kitsastes kohtades manööverdada on hea. Toonklaas tuleb kasuks ja muidugi maanteel on mugav ka autopilooti kasutada. Seega otsustasime, et me broneerime selle bussi. Ma olen juba kätte saanud rendilepingu ja ettemaksu arve. Olen omast taskust 2000 krooni ettemaksu ka ära tasunud, nüüd sooviksin siis asjaosalistel oma panus sellest mulle tagasi kanda. Andmed siis siin lõpupoole.

Minu kauplemise peale sain siis rendi päevahinna 850 kroonilt 799 krooni peale ja kogurendi hind tuleb 11186,00 krooni, mis on väga hea. Samuti öeldi meile, et bussi saab kätte eelneval päeval, ehk et selle eest ei pea maksma ja ei pea ülivara hommikul bussile järgi minema. Kui bussiga selle 2 kuu jooksul midagi juhtub siis antakse meile sobiv asendusbuss ja lastakse ka hinda vastavalt alla. Aga muidu on meie bussiks siis 2008 aasta VW Multivan, millest on ka allpool juttu.

Ettemaks siis palun tasuda minu arvele (summa jagamisel arvestatud 7 inimesega):

Nimi: Egon Naarits
a/a: 10010300727018
Selgitus: bussirent
Summa: 286.-

Siis kui leiab seitsmenda küsib siis tema käest kah raha. Eks ma pean arvestust, kes maksnud on oma osa ja üritan kõigilt selle kätte saada. Bussiga on nüüd asi kindel ja reis kindlasti toimub.

PS! Ettemaks ei lähe mitte rendisummast maha rendisumma tasumisel vaid tagastatakse peale rendiperioodi nagu ma aru sain. Siis saavad kõik oma 286 krooni tagasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar