esmaspäev, 11. mai 2009

Info


Bussirendi ettemaks kõigilt mulle saabunud. Tänud! Sellega korras. Kui ühe inimese juurde leiame siis peab temalt kah veel selle 286 krooni küsima, praegu see seniks minu taskust, aga see pole probleem.

Sellest nädalast veel niipalju, et see nädal broneerib Nizzas hotelli ära neljaks ööks. Hotell peaks olema Nizza kesklinnas, ranna lähedal ja McDonaldsi lähedal. Mõned variandid on juba leitud. Hinnad on suht mõistlikud. Ma veel kaalun mõningaid variante siis teeb broneeringu ära.

Pakkuge siis reisi neile, kes võiksid potensiaalsed tulijad olla ja alt ei hüppaks.

14 kommentaari:

  1. Mul tuli vahepeal mõte, et võiks ühe Itaaliast tagasitee sõidu teha veits teist teed pidi. Siis saaks läbi käia ka selliset kohast:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Stelvio_Pass
    Mul ei ole mahti praegu googlemapsis seda märkida, aga mingit väga tohutut kõrvalekallet ei tohiks sellest tulla.
    Lihtsalt üks selline mõte.
    Lendok

    VastaKustuta
  2. Pole paha mõte vist. Ei oska ka öelda kui palju see teekonda pikendaks aga ka Top Geari andmetel "best driver's road in the world" :d VW Multivan ilmselt parim käru millega sinna "nautima" minna:D

    VastaKustuta
  3. Mõtet võib arutada, ainult, et esmapilgul ma ei oskaks seda kusagile reisiplaani panna. Minnes sellist haaki sisse võttes peame arvestama, et saame Riveras olla praktiliselt üks ööpäev vähem, kuna vahemere äärde siis planeeritud päeval ei jõuaks. Tagasiminnes on lugu samamoodi, kuna tagasi me ei lähe läbi Itaalia, vaid Prantsusmaa, Šveits, Saksamaa, Tsehhi, Poola ja Baltimaad. Grossglockner Hochalpenstrasse kuhu läheme ei ole võibolla nii kuulus, aga sellele teele millegipoolest alla küll ei jää. Ma ei tea kas kahte samasugust mägiteed on mõtet kavva võtta. Aga seda peab üheskoos otsustama. Kaarti pealt vaadates ütleks, et ainult minnes on võimalik sinna minna kui üldse, tagasiminnes ei ole see võimalik ilma lisapäeva tegemata.

    VastaKustuta
  4. Njaa, tegelt ok, Stelvio Pass tundub vinge. Tegelt tahaks ise kah sinna minna. Aga kui me otsustame sinna minna siis see tähendab, et Zell am See ääres grillimine, Grossglockner kõrgalpitee, mis viib Austria kõrgeima mäe jalamile ja mägilinnad peaks ära jätma, samuti jõuaksime Riverasse üks päev hiljem ja sõitu tuleks märksa rohkem kui praegu. See on suht ainuke võimalus. Seda otsustame kui kõik kokku saame ja kuusk kah tagasi on. Aga see tähendab, et ma ei saa Riveras ka hotelli ära broneerida kuna ma ei tea kas me olema seal 3 või 4 päeva, olenevalt kas siis läheme Stelvio Passi peale, ja seetõttu me Riveras ka normaalset hotelli ei leia, kuna järjest saavad hotellikohad juba otsa. Mõnest potensiaalsest oleme juba ilma jäänud. Peab kiirelt otsustama muidu ööbime Nizzas kusagil pargipingil :)

    VastaKustuta
  5. Mina arvan, et oleme parem Rivieras kauem. Teine asi on see, ket kas me ei saaks Praha arvelt Münchenis kauem olla?

    VastaKustuta
  6. Kui see jah niimoodi teele ei jää siis ma annaks ka hääle sellele, et lähme pigem Rivierasse. See peaks ikka meie peasiht olema. Teiseks see et see alpitee peaks juba siis kah enamvähem sama välja andma.

    Praha kohta ma ei oska öelda pikalt meil seal üldse plaanis on. Iseenenst praha on mulle alalati meeldind ja sealt tahaks kindlasti läbi sõita ja seal põgusalt elu vaadata ja nende kuulsat silda/sildu.

    VastaKustuta
  7. Been there, done that 10 times :)
    Aga kui enamus soovib, siis lähme.

    VastaKustuta
  8. No nagu plaanis näha siis on meil nii, et jõuame teise päeva hommikul Prahasse ja oleme seal nii kaua kui tahame, Prahast Münchenisse on vaid pooleteise tunni tee. Seega Prahas oleme niikaua kui tahame ja Münchenisse edasi sõidame sama päeva jooksul siis kui huvi tekkib. Prahasse 24-ks tunniks pole vist mõtet jääda. Seega kui me oleme teise päeva hommikul Prahas ja kunagi päeva peale Münchenisse läheme siis peaks meil mõlemis kohas olemiseks palju aega olema. Aja säästmiseks lihtsalt pole mõtekas 24h-d Prahas olla ja sealset pubielu nautida, tõenäoliselt ei jää München kuidagi Prahale alla ja seetõttu arvan, et sõidame teise päeva jooksul kunagi Münchenisse ja veedame õhtu ja öö sealkandis. Aga jah Lendoki plaani ma kohe maha ei laida, eks vaatame koos mõnikord plaani üle ja otsustame, mis teha saab. Paratamatus on, et igalepoole ei jõua ja mingid valikud ja kompromissid peame tegema.

    VastaKustuta
  9. Aga jah, ma usun, et Praha vs. München me ei pea otsustama, sest meil peaks olema aega mõlemi linnaga ilusti tutvuda. Need, kes pole Prahas käinud või kellele Praha meeldib, need saavad seal piisavalt aega veeta ja Münchenis sama lugu. Selle kuna me Prahast edasi liigume otsustame reisi käigus, pole mõtet sellel puhul kellaaegu paika toppida ja kiirustada. Mina huvitun mõlemist võrdselt ja mõlemad tunduvad huvitavate kohtadena.

    VastaKustuta
  10. Ma ei osanud arvata, et see kõrvalepõige nii palju mõjutab, et kohe ühe öö Nizzas vähem olla saame. Esialgu vaatasin kaardilt, et ei ole väga suur kõrvalepõige. Pigem oleks vist tõesti mõtekas Nizzas mingi norm hotell kinni ära panna. Küll me neid mägiteid näeme ka ja mine tea, äkki õnnestub hiljem kuidagi hoopis see plaani sisse lülitada.

    VastaKustuta
  11. Njaa vaatasin nüüd täpsemalt. Minnes me sinna minna ei saa, aga tulles võime selle peale mõelda. Kuna Šveitsis nigunii mingeid konkreetseid plaane väga pole siis võib tagasitulles vaadata, kas saame sinna minna või mitte ajaliselt. Minnes kahjuks ei saa sinna minna see algab Lasa-st Itaalias ja lõppeb Davos-is Šveitsis. Seega see jutt mis varem rääkisin, et me ei jõuaks Monacosse ja Nizzasse viienda päeva õhtuks on tõsi. See Stelvio Pass on ise pikk, plus kõrvalteed jne. Me peaks kõik mis praegu Innsbrucki ja Milano vahele planeeritu ära jätma, kui minnes sinna tahame jõuda. Muidu peaksime ühe öö ja vähemalt pool päeva Prantsuse Riveras vähem olema. Tagasitulles peame kah ringi tegema, aga see ei mõjutaks reisi nii palju. Peaksime Šveitsist läbi sõites uuesti allapoole Itaalia poole sõitma ja natuke Itaalias sõitma ja sealt siis suuna kuidagimoodi Praha peale võtma. Kaotaksime 250 km ehk mingi 3-4 tundi. Poleks iseenesest väga hull. Aga läheksime alates Innsbruckist sama teed tagasi kust tulime läbi Müncheni, mille vastu minul poleks midagi, see Saksamaa Stuttgart ja muu mis teepeale jääb ei ole vist nigunii midagi erilist. Niiet minnes ei saa minna, aga tagasitulles kui aega on siis küll võib plaani võtta.

    VastaKustuta
  12. Mina mõtlesingi kogu aeg, et teagasiteel. Ma ei ole praegu kindel, kas me samat kohta mõtleme. Mina vaatasin, et sinna saaks tagasitulles suht kergelt minna, kui Milanos olles ei keera paremale Verona peale, vaid sõita otse mägedesse, passist läbi ja siis jõuame sinna Blozenisse või mis ta meil oligi, kust me pidime nagunii läbi sõitma. Kas ma eksin selle Passi asukoha suhtes äkki? Või oli meil Verona pool mingid plaanid juba.
    Lihtsalt tekkis tunne, et me mõtlesime kaardi peal erinevaid kohti.

    VastaKustuta
  13. Hmm, ma ei tea me räägime üksteisest mööda vist. Vaata uuesti seda esialgse reisiplaani kaarti: http://euroopareis2009.blogspot.com/2009/03/kaart-reisi-marsruudile.html Samuti vaata viimast reisiplaani http://euroopareis2009.blogspot.com/2009/04/muudatused-reisiplaanis.html

    Nii mineku puhul on asi praktiliselt täielikult paigas ja sinna midagi juurde pannes tähendab see seda, et oleme Nizzas ja Riveras ühe öö vähem. Kuigi just siis me läheme läbi Veronast ja Milanost. Tagasi me ei tule Itaalia kaudu, vaid Barcelonast tagasi tulles läheme Prantsusmaale Mont-Blanci juurde ja sealt edasi Šveitsi. Ainuke võimalus nüüd Stelvio Passile minna oleks, Žürichist mitte sõita Saksamaa poole, et kodupoole tagasi liikuda, vaid sõita Stelvio passi peale, mis hakkab natuke maad Davos-isest edasi Šveitsist ja lõppeb Lasa-s Itaalias. Nagu ütlesin see ring oleks kusagil 250-300 km võimalik, et rohkem. Stelvio pass on märgitud kaartile siin: http://www.theworldsbestdrivingroads.com/images/map_stelvio_pass.jpg

    Kui sa nüüd selle tagasisõitu sisse paned siis on täpselt nii nagu ütlesin, minnes aga kaotaksime liiga palju aega, pealegi tuleks kaks mägiteed üksteise järgi.

    Niiet ma arvan, et mineku osas ei anna seda sisse panna, tagasiminnes aga küll, kui meil selleks sobiv aeg tekkib. Kuna Šveitsis on kah meil vaba valik kas külastame Šveitsi linnasid või sõidame läbi mägiteede siis eks me vaatame kuidas me graafikus oleme tagasisõites ja kas saame Stelvio Passist läbi minna.

    Sinu jutu puhul ei saanud ma lihtsalt seda aru, et kas sa mõtled minnes või tulles. Sest jah tulles tuleme me läbi Verona ja Milano. Aga Stelvio pass jääb üldsegi Šveitsi ja Itaalia piiri peale. Kuna tagasitulles liigume läbi Šveitsi tagasi siis sellel puhul on sinna minek mõeldav.

    VastaKustuta
  14. No nüüd viimases lõigus ajasin ise kah soga, minnes liigume läbi Verona ja Milano.

    VastaKustuta