laupäev, 27. juuni 2009

Meeldetuletus

Nii nädal praktiliselt vaid jäänud. Kellel tegemata tehke:

1) Tellige Euroopa ravikindlustuskaart (viimane võimalus, sest kui esmaspäeval ära ei telli siis reisiks ei pruugi kätte saada)

2) 1. juuliks kolmapäevaks kandke mulle ära bussirendi raha 1598 krooni per kärss. Nimi siis Egon Naarits, konto nr. 10010300727018 (SEB).

3) Aivole kanda hotellibroneeringute ja benaraha 4600 krooni enne reisi algust. (uurin siia Aivo konto kah varsti välja).

4) Swarts võtab alkomeetri siis kaasa. See on kalibreeritud juba.

5) Tanel võiks uurida 12V laptopi adapteri kohta järgmine nädal. Muidu ei saa.

Ma ise ajan bussiasjad korda. Räägin asjad üle annan sõitjate andmed ja maksan raha ära.

GPS on impshhi poolt üle vaadatud ja korras. Enne reisi meeldetuletuslist mida kaasa vaja igalühel võtta tuleb kah siia, aga need on asjad, mida esmajärjekorras peaks tegema.

10 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Mõned probleemid:
    1) minu läpakas on pisut liiga kallis sellele reisile kaasa võtmiseks, liiga palju muret selle pärast hiljem. kas äkki kellelgi on mingi juust kaasa võtta?
    2) lipud orgunnin, adapterit mul kahjuks kodus pole. :/

    VastaKustuta
  3. Mina ei tea siis kes võtab läpaka. Ei viitsi sellele mõelda. Vaja meil seda on, aga mina ei võta. Mul niigi 15 000 krooni väärtuses foto varustus kaasas. Mina rohkem ei võta, sest mul läpparil ekraani serv kah katki ja ta kõigub sealt, ei taha, et ta päris ära laguneks. Pealegi on aku läbi. Kui adapterit nõus soetama ei ole siis lihtsalt jääb bussis läppari kasutamine ära, aga ega ma eriti ei tea kah milleks teda bussis vaja võiks minna peale mingi filmi vaatamise või midagi. Netti teepeal nigunii pole.

    Hotellibronni raha saan sulle Aivo kanda reedel vast, loodan, et saan puhkuseraha ja palga siis kätte. Aga ei pruugi saada kuna puhkus mul hakkab ametlikult alates 6. juulist. Aga kui reedel ei tule siis ma küsin vanematelt esmaspäevani võlgu ja maksan sulle ikka reedel selle ära.

    VastaKustuta
  4. Läpakas oleks hea sellekes, et kuskil teepeal täiendavalt mingit kaarti vaadata või wifi ühenduse korral hotelli bronni teha. Vajadusel saab ka digikast pilte panna ja blogi teepeal täiendada, et huvilistel hea jälgida oleks.

    Mingit väga konkreetset vajadust sellel tegelikult ei ole ja paljudes hotellides on ka internetipunktid kus häda korral saaks mingid asjad ära ajada.

    Muidugi kui GPS-ga mingi jama tekib, siis on natuke nüri kui mujalt kaarti vaadata pole...

    VastaKustuta
  5. Sry, see läpakas on kallim kui 15 000 ja mul on kogu "elamine" siin. Äkki on kellelgi mingi paarituhandese jääkväärtusega riistapuu siiski olemas?

    VastaKustuta
  6. No see, et su läppar kallim on kui mu kaamera pole asja point. Lihtsalt ära ürita seda probleemi jälle minu kaela veeretada. Ma pole mingi reisikorraldaja, kes kõik ette ja taha kõigile ära peab tegema ja iga pisidetaili pärast muretsema. Koosolekul ise otsustasid nii ja see, et sa meelt muutsid ei pea mulle lisa probleeme tekitama. Ma ei taha hakata kõigilt üle küsima, kes võtta saab ja nende läppritele hindamisakte tellida. Mina läpparit kaasa ei võta, sest mul on ta vigane ja see on mu õe oma nigunii. Ma olen piisavalt organiseerinud, et see reis toimuda saaks. Kui keegi teine initsatiivi ei näita läppari kaasavõtmise osas siis seda lihtsalt ei ole. Hotellide broneerimiseks ja muu infi jaoks peame netipunkte otsima linnades.

    VastaKustuta
  7. Mõtleme midagi välja.

    VastaKustuta
  8. No vaatame jah mis saab. Äkki on keegi nõus ikkagi võtma läppari. Swartsil on kah mingi vana läppar näiteks. Või siis äkki Kuusk on nõus võtma.

    VastaKustuta
  9. Ma arvan, et mul oleks võimalik kaasa võtta see hästi väike läppar. Acer või mis ta nüüd oligi. Ei anna küll tavalise PC mõõtu välja, aga netis saab käia ja ma arvan, et pilte ja asju peaks ka ikka saama peale panna.

    VastaKustuta
  10. No aga teeme nii, et võtad selle mini läppari kaasa. Sellest meile täiesti piisab. See võtab vähe ruumi kah ja on kerge. Ega sellega midagi seal juhtuda saa. Saame oma hädavajalikud asjaajamised ära ajada.

    VastaKustuta