pühapäev, 7. juuni 2009

Reisiseltskond koos

Nii Lauri siis lõpuks lubas ära, et ta tuleb reisile igal juhul. Seega reisiseltskond on koos ja 7 inimest olemas. Kõik hotelli broneeringud on nii või naa tehtud kõik nende inimeste nimedele, kes nüüd listis on.

16 kommentaari:

  1. Mina ütlesin ka ju! :)
    Ja super, et Swartz tuleb!

    VastaKustuta
  2. Muidugi, mulle tundub, et 19.-20. on Mälupäevad ehk Elina sünnipäev. Ma ei tea, millal (kas üldse?) ma sealt tulema saan.

    VastaKustuta
  3. No sünnipäev ei saa kaks päeva kesta. Laupäeval 18.00 või 19.00 teeb tunnise koosoleku. Seal on väga oluline, et kõik kohal oleks. See on ainus kord kui reisiseltskond enne reisi kokku saab.

    VastaKustuta
  4. kas veits varem 20. juunil ei saaks teha? toots on välja reklaaminud kukulinna simmani samal õhtul, kuhu ilmselt ka sellest seltskonnast mõnigi läheb. pakuks välja nt kell 15 või 16.
    kuusk

    VastaKustuta
  5. Tähendab, tegelikult on see, et nädala sees takistab koosoleku pidamist see, et impshhi on Soomes. Ma ise kah tulen tõenäoliselt Kukulinna, seega ega ma ise kah ei taha sellepärast sealt puududa. Kuna impshh jõuab reede õhtul nii hilja siis peaks äkki koosoleku tegema 20. juuni päeval. Me ei pea seda õhtul tegema. Mis kell sinna Kukulinna minek on? Et äkki teeme siis mingi päeva peale ära. Kaua meil ikka läheb. Oleks vaja lihtsalt kõiki reisile tulijaid näha ja mõningad asjad paika panna ja kokku leppida.

    VastaKustuta
  6. Aa nüüd lugesin Kaarli postitust täpsemalt. Jah teeme näiteks 15.00 laupäeval 20. juuni, siis peaks sobima küll kõigile ja jõuame Kukulinna kah, kellel sinna minek on.

    VastaKustuta
  7. Ja teeme selle äkki Raimlas? Ma ei oska paremat kohta välja mõelda. Hea oleks kui kellegi läpakaga netti saaks, siis oleks info käepärast. Samuti tahaks infot Lendoki kohta, et kas temale sobib koosoleku aeg. Pole temast ammu midagi kuulnud. Äkki Kaarel või impshh saavad suhelda temaga, kuidas tal seis on.

    VastaKustuta
  8. Muidu see suur, et tegelt ma tulen juba vist 18. õhtul kuna 19 on sommidel vaba. Nii et idee poolet peaks mulle reede õhtu ka sobima. Aga no muidu vahet pole.

    VastaKustuta
  9. Njah, tahtsin varem kirjutada, aga teine arvuti ei lase millegipärast. Mul on selline lugu, et ma pean sõda mängima minema (reservõppekogunemine) juba sellest reedest ja teen seda kuni 21. kuupäevani. Selles mõttes, suht niru. Ma võin muidugi volitada ka Kuuske enda eest otsuseid tegema. Ta pole omadega vast päris mööda pannud seni.
    Lendok

    VastaKustuta
  10. Njaa, noh kahjuks juba vist on nii, et kõigile sobivat aega on raske leida :S Oleks olnud suht oluline, et kõik saavad oma soovidest teada anda ja saame kõik üheskoos otsuseid vastu võtta. Eks siis vaatame kuidas saame, võimalik, et siis Kuusk võib sinu volitused saada. Midagi väga mööda me ikka seal otsutada ei saa :D

    VastaKustuta
  11. ma arvan et raimlas võib teha küll, siis kell 15, 20. juunil.
    kuusk

    VastaKustuta
  12. Tead mis, mulle endale ei sobi siiski see aeg. Mul läks täiesti meelest ära, et lõpetamised on kah 20. juuni. Niiet mul ei vea endal kuidagi välja, pean kahele lõpetamisele jõudma. Üks algab kell 13.00 ja teine 15.00 ja ma ei saa minemata kah jätta. Kas reede õhtupoole 18.00 näiteks või Pühapäeval suvaline aeg ei sobiks?

    VastaKustuta
  13. no teeme siis reede õhtul, raimlas. nt kell 19. kuupäev on siis ka 19. juuni. mine tea, peale ametliku osa lõppu võibolla koosolek jätkub vabas/vabamas vormis...
    kuusk

    VastaKustuta
  14. Nii, oleme siis kokku leppinud. 19. juuni Raimlas kell 19.00. Ja hiljem võiks jah vabas vormis jätkata. Lendok siis ei saa tulla kahjuks, eks ma uurin kas Tanel saab. Tartus ta vähemalt oma sõnade kohaselt pidi olema. Selline kellaaeg võiks nagu sobida küll.

    VastaKustuta
  15. 19. olen kahjuks Loksal.

    VastaKustuta