laupäev, 11. juuli 2009

6. päeva õhtuks

...oleme jõudnud siis Nizzasse Prantsuse Rivieras. See ongi ehk kogu meie reisi lahedaim aeg, kui saame 4 ööd magada hotellis ja nautida rannamõnusid ja muud mölu. Kui mõtlete, kuidas täpitähed sain, siis häkkisin natuke siin avalikus kasutuses olevat arvutit ja vahetasin klaviatuuri keele eesti oma vastu.

Kus ma siis viimati olin? Garda järve ääres ilmselt. Too õhtu venis ikka õige pikaks, sest me istusime ranna ääres ja laulsime lõbusalt. Sattusime aga kokku mingite sakslastega, kes teadsid linna peal head klubi. Sinna siis jalad seadsimegi. Saigi natuke lõbutsetud ning öö veetsime kämpingualal telgis või autos.

Hommikul ootas meid muidugi tühi kõht ja sõit moepealinna Milanosse. Ega see just lühike maa polnudki, aga läks kähku. Seal otsisime parkimismaja ning tuiasime linna peal. Sai nähtud hiiglasuurt valgest marmorist katedraali, Vittorio Emanuele ratsamonumenti, Sfrozade lossi ja palju-palju muud. Sõime Mäkis :| Milanost veel nii palju, et ühehäälselt leidsime kohalikud naisterahvad äärmiselt kenad olevat. Võrreldav täitsa Eestiga (loodan, et saan saan andeks selle võrdluse).

Peale Milanot saigi sõidetud Vahemere äärde ja sealt Nizzasse. Märksõnadeks kiirteemaksud ja bussisõit. Mida kõike selle sõidu ajal ei juhtunud...

Ja eile õhtul siis seadsime end hotellis sisse, kiired pesu ja välja. Egon näitas linna ja otsisime söögikohta. Kõik söögikohad olid kinni või taheti hingehinda kõhutäie eest. Peale väikest veini ja lõpuks ometi täitunud kõhu, olid pooled meist omadega küpsed ja tahtsime ainult voodisse, sh mina. Teised tuiasid linna peal veel ja meie läksime hotelli ära. Muidugi me ei osanud konditsioneeri tööle panna ja oli äärmiselt palav magada. Ilma igasuguse tekita ja poisid kahekaupa voodites :D.

Täna tegime kiire hommikusöögi ja siis randa. Rand oli küll kivine, väga rahvast täis, aga helesinine (soolane siiski) Vahemeri korvas selle täielikult. Vähemasti ei saanud liivaseks. Saime kõvasti võrku mängida ja nisama lebotada. Vesi oli kulla hinnaga. Siin suhtutakse poolpaljalt päevitamisse väga mõistvalt. Pood on hotelli lähedal ja odav, kohaliku standardi järgi vähemasti. Täna õhtul on kindel plaan minna Nizza klubisid avastama, üks juba välja vaadatud ka.