esmaspäev, 13. juuli 2009

8. öhtu seisuga

Bonjour!

Täna teen järjekordse ylevaate viimasel paaril päeval toimunust. Klaviatuuril on sedapuhku soome keel, seega vabandan ette eesti keele väärkasutuse pärast.

Viimati kirjutasin laupäeva öhtupoolikul, enne linna peale minemist. Laupäeva vötaks lyhidalt kokku nii, et ööelu on siin uskumatult vilgas, rahva- ja tegevuserohke. Ylejäänu sobiks pigem seltskonnajakirjade lehekylgedele kui siia blogisse. :)

Pyhapäeva hommik oli raske, kuid saime möistlikul ajal liikuma ning vötsime suuna Monaco peale. Hommikune ilm oli väga kena ning söit öige lyhike tegelikult. Kohale jöudes oli meil muresid parkimisega, sest meie "Mullivann" (auto hyydnimi) ei tahtnud kuidagi körguse poolest ära mahtuda paljudesse parklatesse, ka Monaco kitsad tänavad valmistasid pisut peavalu. Kuid olnud GPS-i järgi oma bussi merele parkinud, läksime seda kaunist linna avastama. Alustasime Grimaldide (vyrstisuguvösa) paleega. Sealt liikusime kesklinna jahisadamasse. Seal oli tösine oht oma kael ära nikastada, sest vaatamist oli nii meeletult palju! Köigepealt muidugi Monaco luksuslik autopark, mis yhtki meest kylmaks ei jäta; seejärel jahisadamas seisvad kruiisilaevade möötu kaatrid ja jahid; ning viimaks muidugi rohkelt silmaröömu örnema soo näol. Jöudsime aegsasti Monaco randa. Seal olid kivid peenemad ja mönusamad kui Nizzas, parem peale astuda. Kyll aga meeletult kuumad. Rannamönusid sai oma paar tundi ikka nauditud, niisama ranna ja Vahemere piiril oli äärmiselt mönus lebotada. Nii mönigi meist pidi selleks ajaks end juba päikese eest kaitsma. Peale veeprotseduure oli aeg löunatamiseks. Seda tegime mönusas rannabaaris, kus oli koos nii ventilaator kui niiske öhu pihusti. Kohalikud toidud ja eksootilised kokteilid...mmmm. Köht täis, jalutasime yles Monte Carlo kuulsa kasiino juurde ning nautisime seal köike luksuslikku, kuigi sissesaamiseks puudusid meil paraku viisakad riided. Öhtuks oli köigil köndimisest ysna körini ning söitsime bussiga Villefranche'i, et toda kitsaste tänavatega labyrindilaadset kyla ja vaadet kogeda. Öhtul sai taaskord Nizza ööelu avastatud, sest isegi pyhapäeval ei peatu siin hetkekski melu.

Täna vötsime ette Cannes'i linna, mida iga filmihuviline peaks tundma. Seal tutvusime nii kohalike vaatamisväärsuste, rannamönudega (esimene liivarand seni) ning kohalike toitudega. Yldmulje oli kahtlemata väga positiivne, varjutas seda vaid pisut niruvöitu ilm (mis selle piirkonna standardi järgi on jätkuvalt yle 27 kraadi sooja, kuigi pilves). Täna öhtul on taas plaanis minna Nizza linna peale, sest tegemist on meie viimase ööga siin ja homme lähme juba Barcelonasse. Nimelt muutsime käigult pisut reisiplaani ning homne päev möödub Frejusi rannas ja Barcelona poole söites. Aga sellest juba teine kord.

1. Tere Tannu!
    Mõnus, lõbus ja mahlakas reisiülevaade ning rõõm on lugeda, et teil neid "vaatamisväärsusi" ikka jagub! :)))
    Aitäh!

VastaKustuta
  2. Tere!
    Otsisin infot Nizza ööelu kohta ja sattusin siia. Laupäeval sinna minek, et äkki saaks mõne soovitsue klubide kohta kuhu tantsulkatama minna :) tänud ette . H.